Wymiana polsko-portugalska. Rewizyta (updated)

1 września 2019, niedziela 23:52

Kolejny rok szkolny i kolejna odsłona naszej wymiany. Nadszedł czas na rewizytę naszych portugalskich przyjaciół.

Nasza tegoroczna wymiana jest współfinansowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego.
Serdecznie dziękujemy za wsparcie!

Dzień 7. Stolica i pożegnanie …

Każda wymiana musi się kiedyś niestety kończyć. Ostatni dzień wizyty młodych Portugalczyków spędziliśmy w stolicy…
Até logo, amigos!

Dzień 6. Białystok – nasze piękne miasto …

Wizyta naszych przyjaciół dobiega końca. Ostatniego dnia pobytu w naszym mieście odwiedziliśmy Pałac Branickich, Muzeum Historii Medycyny i Farmacji Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, Operę, Białostocki Teatr Lalek i wiele innych ciekawych zakątków grodu nad Białą. Po pożegnalnej kolacji w szkolnej świetlicy udaliśmy się szybko spać aby wypocząć przed jutrzejszą podróżą do Warszawy na nocny maraton filmowy 🙂

Dzień 5. Supraśl

Wczoraj odwiedziliśmy Supraśl. Miasto-uzdrowisko położone nad piękną rzeką Supraślą, otoczone Puszczą Knyszyńską. Ciche, spokojne i pełne uroku…

Dzień 4. Tykocin i Kiermusy …

Po wycieczce do Augustowa nadszedł czas na nieco bliższe atrakcje. Naszym portugalskim przyjaciołom opowiedzieliśmy o tradycjach rycerskich, przedstawiliśmy Tykocin i Kiermusy.

Dzień 3. Augustów i okolice …

W chłodniejszy wtorek wyruszyliśmy w okolice Augustowa. Legendy głoszą, że to miasto założył król Zygmunt August – patron pewnej wspaniałej placówki oświatowej! Jedna z pereł podlaskiej przyrody, dolina Rospudy, z pokładu gondoli prezentuje się niezmiennie wspaniale nawet w chłodniejszy dzień.  Wycieczkę ukoronowaliśmy ogniskiem i kiełbaskami …

Dzień 2. Białowieski Park Narodowy …

W dniu dzisiejszym nasi portugalscy goście wyruszyli na spotkanie z królem Białowieskiego Parku Narodowego – żubrem!

Dzień 1. Dzień rodzinny …

23 czerwca 2024, niedziela 20:40
VILO biega, by pomagać, czyli początek wakacji na sportowo.
Wiecej
21 czerwca 2024, piątek 14:36
Udanych wakacji :)
20 czerwca 2024, czwartek 16:19
Jakub Szerszeń, Mateusz Czarnowicz i Wojciech Zakrzewski z klasy 3a, uzyskali tytuł laureata.